Stutteri Adlais
Allindemagle Huse 35
4100 Ringsted
TLF: +45 27208711
CVR: 34848076adlais@live.dk
Generelt
Stutteri Adlais tilbyder blog- og videobaseret undervisning, der kan læses og streames fra www.adlais.dk via køb af medlemskab.
For at få adgang til materialet skal du læse og acceptere handels- og abonnementsbetingelserne.
Nedenstående vilkår udgør samlet set den aftale, der er gældende mellem dig som bruger. Hos Stutteri Adlais er det kun tilladt at købe adgang for personer over 18 år.
Ydelser og adgang
Stutteri Adlais tilbyder følgende ydelser: Medlemskab på abonnement.
For ydelsen gælder det, at du som bruger skal registrere en brugerkonto på hjemmesiden for at få adgang til materialet. Under privatlivspolitik kan du læse mere om, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger.
Ved køb af medlemskab på abonnement (betales pr. måned, pr. kvartal eller pr. år) får du via din personlige brugerkonto adgang til en lukket medlemssektion på www.adlais.dk. Medlemssektionen opdateres løbende med nyt indhold til fordel for dig som bruger. Du har som medlem adgang til alt materiale i medlemssektionen, indtil medlemskabet opsiges.
Levering
Du får adgang til den købte ydelse straks efter gennemført betaling. Ydelsen tilgås via din personlige brugerkonto, som du opretter i forbindelse med dit køb.
Registrering og brugeradgang
Du er som bruger ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må du kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort.
Ved registrering skal du angive et brugernavn og et password (login-oplysninger). Login-oplysningerne skal være personlige og må ikke bruges af andre medmindre andet er anført på produktet.
Du skal opbevare login-oplysningerne på et sikkert sted, så andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Du er som bruger fuldt ud ansvarlig for al brug af din brugerkonto.
Hvis du får mistanke om ulovlig brug af dine login-oplysninger, skal du omgående underrette Stutteri Adlais samt ændre dit password.
Du må ikke på nogen måde videresælge, overføre eller videregive materiale fra hjemmesiden. Stutteri Adlais har ret til at rette erstatningskrav, hvis du udfører sådanne handlinger og det medfører et tab for virksomheden.
Som bruger af Stutteri Adlais ydelser accepterer du, at tilgængeligheden kan blive påvirket af eksempelvis overbelastning af hjemmesiden, internettet eller af andre netværkssvigt eller -fejl samt at Stutteri Adlais ikke er ansvarlig for eventuelle begrænsninger i brugen af hjemmesiden forårsaget af overbelastning, problemer, svigt eller fejl.
Pris og betaling
Prisen for ydelserne betales i henhold til den enhver tid gældende prisliste, der er oplyst på hjemmesiden.
Medlemskaber på abonnement betales forud. Der betales en måned forud for månedsmedlemskaber, tre måneder forud for kvartalsmedlemskaber og et år forud for årsmedlemskaber. Du forpligter dig ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelig via det valgte betalingsmiddel.
Du skal udføre betalingen for ydelserne via de af Stutteri Adlais tilbudte betalingsmidler.
Stutteri Adlais modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro. Vi tager ikke kortgebyrer.
Når du køber medlemskab på abonnement, bliver betalingen først trukket på din konto, når du har fået adgang til det købte materiale.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Alle købsaftaler, ordrebekræftelser mv. indgås på dansk og der afregnes ligeledes i danske kroner (DKK)
Stutteri Adlais benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol hvilket betyder, din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Stutteri Adlais egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol.
Tilpasninger og ændringer
Stutteri Adlais forbeholder sig ret til årligt og uden forudgående varsling at regulere prisen for abonnementer i henhold til forbrugerprisindekset.
Stutteri Adlais forbeholder sig retten til at ændre prisen og andre betingelser for medlemskab. Ændringer meddeles til brugeren senest tredive (30) dage, inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er du som bruger berettiget til at opsige dit medlemskab med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis ikke du opsiger dit medlemskab, før ændringen træder i kraft, betragtes det som en accept af ændringen.
Ændringer, der er til åbenbar fordel for dig som bruger, gælder med det samme uden opsigelsesret.
Rabataftaler
Stutteri Adlais indgår løbende rabataftaler til fordel for sine medlemmer.
Stutteri Adlais forbeholder sig retten til at indgå/afslutte samarbejder og/eller ændre rabataftalernes indhold uden brugernes samtykke. Udbuddet af rabataftaler kan variere og Stutteri Adlais stiller ingen garanti for hvilke rabatter, der er tilgængelige.
Automatisk abonnementsfornyelse
Når du køber et medlemskab på abonnement, bliver det automatisk fornyet, og Stutteri Adlais fortsætter med at trække abonnementsprisen fra det aftalte betalingsmiddel, indtil abonnementet opsiges.
Træk på dit kort
Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.
Du kan også gøre indsigelse vedrørende “uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen medmindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.
Bindingsperiode
Der er ingen bindingsperiode på vores månedsmedlemskab, kvartalsmedlemskab eller årsmedlemsskab.
Opsigelse af abonnement
Opsigelse af månedsmedlemskab: Ingen binding, du kan opsige når som helst.
Opsigelse af kvartalsmedlemskab: Ingen binding, du kan opsige når som helst.
Opsigelse af årsmedlemskab: Ingen binding, du kan opsige når som helst.
Der betales månedligt, kvartalsligt eller årligt alt efter, hvilket medlemskab du har valgt.
Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, skal du sende en skriftlig opsigelse til adlais@live.dk . Når du opsiger dit abonnement via mailen, vil du fortsat have adgang til alt materiale i medlemssektionen, frem til den aktuelle abonnementsperiode udløber.
Ingen fortrydelsesret
Da der er tale om levering af digitalt indhold, er der ingen fortrydelsesret på ydelserne, hvis du forinden har accepteret, at udførelsen sættes i gang og at din fortrydelsesret dermed mistes.
Hvis der er noget galt med ydelserne
Hvis du ikke er tilfreds med den købte ydelse, kan du kontakte os på adlais@live.dk
Købelovens mangelregler gælder ikke for abonnementer. Om du har to års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen.
På køb af produkter med digitalt indhold har du som forbruger reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Ninett Gulddal, ejer af Stutteri Adlais på adlais@live.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
https://naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Fornavn, efternavn og e-mailadresse.
Vi registrerer de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Stutteri Adlais og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på www.adlais.dk er virksomhedsejer Ninett Gulddal.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan for eksempel være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.
Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på adlais@live.dk